Diskusia

Diskusia (42 reakcií )

  • V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

    20.1.2012 / milanll / Reagovať

    Inac, ktovie ako by Fico zareagoval, keby ste napisali jednoduchsi titulok: R. Fico - zlodej!''?

    V tejto chvili by som si zelal byt redaktorom Trendu.
    Po tom, co Fico spravil, by som ho znosil legalne pod ciernu zem.
    Tak, ze by si ani neprdol.

    Co inac brani redaktorom Trendu spojit sa s ostatnymi novinarmi a spustit na R. Fica pravdivu kampan o jeho schopnstiach:
    - ze nie je schopny vyriesit nezamestnanost
    - ze nie je schopny zabezpecit adekvatne mzdy
    - ze nie je schopny dosiahnut hospodarsky rast Slovenska
    - ze nie je schopny potlacit a pravne postihnut korupciu
    - ze nie je schopny zreformovat skolstvo
    - ze nie je schopny pochopit trhovu ekonomiku
    A tym padom, ze nie je schopny vladnut tejto krajine.

    Vsetko z toho je cista pravda, ktorej sa R. Fico nedokaze nijako branit.
    ozte ted ignorovat jeho vyhlasenia a prejavy, pred volbami mozte uplne ignorovat jeho osobu, mozte sa nezucastnovat tlacovych vyhalseni Smeru,
    a mozte zakazdym a stale pisat o jeho osobe iba v negativnom tone - ale za presne stanovenych podmienok, ze kazde vase vyhlasenie o nom bude pravdive.
    Skuste si predstavit, ze by ste sa takto dokazali dohodnut vsetci novianri.

    Ako dlho, by R. Fico dokazal s vami viest tuto vojnu?

    P.S To iste3 sa tyka ostatnych politickych stran.
    Pokial sa nevyriesi Gorila a SDKU neposkytne uspokojive odpovede ku kauze ,,platinove sitka'', skuste aj tuto stranu a jej predstavitelov jednoducho ignorovat.

    Vy, novinari, by ste si konecne mali uvedomit, ze vy mate nad plitikmi vacsiu moc, ako oni nad vami.
    Pretoze oni su na vas viac zavisli, ako ste vy na nich.

    Zalezi len vsetko od vas, ci sa dokazete spojit a zjednotit.

    • Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

      20.1.2012 / Milan M / Reagovať

      Vediet to urobit pekne, cisto a elegantne nie je problem.
      Ten vazi v tom, ze teraz sa budu niekolko tyzdnov lutovat, fukat si bolacky a intelektualne onanovat nad tym ako im bolo ublizene.
      Blizia sa volby a musia poukazovat na to, aky je Fico zly.
      Ved politicna objednavka prisla z druhej strany....
      (Fico, Dzurinda, Slota, Hrusovsky a spol su mi ukradnuty, takze sa nezastavam ani jedneho....)
      Oni to chlapci v trende vedia velmi dobre a ked chcu, vedia robit aj clanky a aj titulky.
      Nepriestrelne a nenapadnutelne.

      K tym novinarom a ich "moci",
      Je len nase zbozne prianie a zastreta mysel, verit ze su nestranny a maju nad nasimi politikmi moc.
      Ze ich mozu ignorovat a rypat do nich.

      "Strazne psi demokracie"

      Pes ktory pohryzie svojho pana je hladny!
      A to je ten lepsi pripad.

      Takze ti nasi havkovia sice stekaju, ale nehryzu.
      Aj pes si vie rozmysliet ci bude hladny ci nie......

      O masazi blogerov z radov politikov, financnych skupin, "neziskovych a nestrannych organizacii" ani nehovorim.

      To si fakt myslia o citateloch, ze su az taky spros...hlupy?
      Zjavne ano!

      • Re: Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

        20.1.2012 / milanll / Reagovať

        Milan, si moj menovec a zijes tak isto v Irsku, ako aj ja.
        Bohuzial, obidvaja sme prilis daleko slovenskej reality.

        Jednu vyhodu vsak mame, spoznali sme inu spolocnost, ktora nas naucila inemu pristupu a jednym z tychto pristupov je ten, ze nemusime spinit, hanit a ponizovat vsetkych okolo nas.

        Samozrejme, novianri si zasluzia urcitu kritiku.
        Tak isto, ako si ju zasluzim aj ja sam a ty.

        Skus sa vsak vzit do ich situacie - ziju v mafianskej krajine, kde vladne organizovany zlocin a kde na sudoch nemaju ziadne pravo.

        Tebe a mne sa moze lahko vykrikovat z bezpecnej 2 000km vzdialenosti.

        Ta situacia, ktora je na Slovensku, vsak vznikla aj koli nam.
        Co si ty konkretne spravil pre to, aby si jej zabranil?
        Pretoze ja som doteraz nespravil takmer nic, iba som sa venoval svojmu zivotu.

        Taktiez, kolko skandalov a korupcie odhalili novinari,za posledne roky, ked politici vzdy dokazali zamiest tieto skandaly pod koberec.
        A co spravila verejnost?
        Pohundrala, ponadavala a zila si dalej svojim zivotom, v domneni, ze jej sa to netyka a ona sama nema s tym co robit.

        Skus sa teraz pozriet na novinarov, preco by oni zakazdym mali nasadzat svoje vlastne zivoty, ked ty a ja aj tak nic nespravime a dokonca ich nie sme ani schopni podporit?.
        Novinari maju sice plne pravo byt kritizovani, ale zaroven maju plne pravo byt znechuteni slovenskou spolocnostou a jej katastrofalnou pasivitou.

        Preto ta poprosim, uz ked nie si schopny pre demokraciu na Slovensku nic spravit, prestan aspon nadavat a hadzat polena pod nohy tym, ktori za nu stale bojuju.

        Ale a sa ten boj ma niekdy vyhrat, pokial sa nepridas ty, ja a vsetci ostatni, v tom pripade je to nemozne, pretoze ho vyhrat nema kto.

        Rozhodni sa teda sam, co chces dalej robit.
        Na zaciatok by vsak bolo vhodne, keby si aspon prestal urazat tych, ktori proti tomu bojuju neustale.
        S tym, ze ak chces, aby dalej bojovali, radsej sa ich snaz co najviac podporit.

        • Re: Re: Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

          20.1.2012 / Milan M / Reagovať

          Vies, ono je tazke nerypnut si ked je to vsade.
          Len som im nastavil zrkadlo, asi take, ake oni nam.
          Mozno to vyznie chrapunsky, ale ked na to nemaju gule, tak dovi...
          Ano pochytil som to z bezneho zivota, aj tu v Irsku.
          A povedat ze "nevedeli sme do coho ideme" je trochu mimo.
          To moze povedat tak studentik pri vybere povolania, este plny idealov.
          Stary harcovnici uz nie.
          To nie su polena pod nohy, to je upozornenie, ze takto asi nie, pani!
          Co je nepravdive na tom, ze ked chcu tak vedia?
          Ved je to pravda.
          Podporit ich?
          V pohode, ale ako?
          Tym ze im naletim na tie taraniny asi nie.
          Ani tym ze im budem fukat bolacky, za ktore si mozu vlastnou nesikovnostou a odflaknutou pracou.
          My dvaja uz vobec nevieme ci to "nahodou" nebola zaplatena provokacia a pokuta bude zaplatena z dakej stranickej kasicky.
          To je problem Slovenskej zurnalistiky, ludia im uz jednoducho neveria.
          Je pekne brat peniaze od jednej strany a nadavat na druhu, ale zaspinili sa pri tom tak ze az.
          A to je pre mna e-Trend jeden z tych najcistejsich.
          No cisty veru nie je.

          Vid terajsi najcerstvejsi vyplod ich blogera, "vedca" Beblaveho.
          www.topky.sk

          Ze su znechuteny verim, ze sme aj my z ich podavania virtualnej reality, by zas mohli verit oni nam.

          Niekedy si myslim ze na pisanie skutocnej pravdy by bolo dobre urobit novinovu stranku mimo SK.
          Tam by gorily nemali dosah a novinari by mohli pisat tak ako skutocne citia a hlavne to, co vedia, o com maju informacie (zakulisne, tajne, z tajnych zdrojov...)
          Nieco ako volakedy hlas Ameriky.
          Kym sa u nas nezacnu cistky zhora, kym nebude ludova demokracia = priamy volebny system, kontrola politikov ich volicmi, tak sa nic nestane.
          No a na to treba revoluciu.
          Ine riesenie ja osobne nevidim.
          Nasi politici, ich pani, a ani v kute skrceny novinari to neurobia.
          Jedni nechcu a druhy, ako si spravne poznamenal, z obavy o existenciu, nemozu.

          Ak to niekto berie ako urazku, tak sa naozaj uprimne ospravedlnujem.
          Je to asi mojou bezradnostou pri pohlade na Slovensko.

          • Re: Re: Re: Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

            20.1.2012 / milanll / Reagovať

            Beblavy nie je bloger Trendu.
            Beblavy je ten, ktory na Trende bloguje.

            A podporit novinarov mozes tak, ze im zacnes verit a prestanes ich obvinovat z konspiracnych teorii.
            Aspon na zaciatok.
            Neskor, mozes pod ich clanky napisat obcas podakovanie a popripade ospravedlnenie sa za to, ze ty nic pre nastolenie demokracie na Slovensku nerobis.

            Inac, uz by sme naozaj mali pochopit, ze taktymto sucastnym kretenskym postojom, sa nikde dalej nepohneme.
            Co si tu vlastne dokazujeme?

            P.S Nikto nie je dokonaly, teda mozno ty a poniektori Slovaci.
            Ja a vsetci ostatni robime chyby.
            Ked clovek spravi chybu, ti ostatni sa mozu na nom vyvrsit a pripominat mu ju do konca zivota.
            Normalny ludia vsak tu chybu prehliadnu, ak ich to postihne osobne, pomozu ju napravit a dotycneho povzbudia do dalsej aktivity.

            Ku ktorym ludom patris ty:
            K tym najdokonalejsim, ktori sa nikdy nemylia,
            alebo k tym, co robia chyby?
            A aky postoj navrhujes k tym chybujucim zaujat?

            • Re: Re: Re: Re: Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

              20.1.2012 / Milan M / Reagovať

              Napisat alebo si co i len pomysliet, ze som neomylny a bez chyby....
              To by som sa sam vyfackal.

              Postoj k chybujucim?
              No predsa ferovy, priamy a s "cistym vinom".

              Ked novinar po prehratom sude napise: "Bola to moja hlupost, pokaslal som to." ma urcite vacsi uspech a sympatie ako trucovity, samolutostivy, ktoreho ego tym utrpelo.
              Pritom vobec nemuselo.
              Stacilo si dat pozor.
              Potom sa mohol Ficovi smiat do tvare s pravdou na titulke.

              Namiesto toho to "zabije" sebalutostou a nadavanim na vsetko, len na seba nie.
              Potom nasleduje faza udivu, ze preco mi to citatelia nezeru.

              milanll
              Pozri co si napisal, ma to hlavu aj patu.
              Vies pracovat a hrat sa so slovickami.
              Neviem ake mas vzdelanie, ale ide ti to.
              Co potom taky novinari?
              Ved ti to studovali, mali by v tom byt doma ako nik a s pravnikmi by nemali mat problem.
              No ale maju.
              Preco, to neviem.

              Hrdina si stoji za svojimi cinmi.
              Dobrymi aj zlymi.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

                20.1.2012 / milanll / Reagovať

                Pozri, keby sme sli podla prisnej a prismociarej logiky, musim s tebou suhlasit.

                Stale vsak, aj ked v tomto pripade Trend zrejme spravil chybu, ktoru si nedokazu priznat, ide mi o to, ze stale oni, ako novinari, nedostavaju ziadnu podporu od citatelov a iba sa stretavaju s pohrdanim a vysmievanim.

                To potom moze ovplyvnovat ich postoj tak, ako by to pre teba, mna a vsetkych ostatnych, nebolo velmi prinosne.

                Ono ta vec so sebakritikou a neprizavanim si vlastnej chyby, je na Slovensku zakladnou axiomou a vseovbecne uznavanym mottom.
                Tak isto, ako je nasa buranska povaha a nadradene spravanie sa k inym, ked takto iba zakryvame svoju vlastnu slabost a zranitelnost.

                Zijeme proste v nie normalnej spolocnosti.
                Ja som mal teraz medzi moznostou vyberu byt tvrdy na novinarov a povedat im do oci, kde spravili chybu a co si o nej myslim.
                Volil som vsak radsej pozitivnejsi pristup, pretoze si uvedomujem ich prinos do tohto boja o zmenu, ktory na Slovensku momentalne prebieha a zaroven si uvedomujem, ze my, citatelia, sme im doteraz tej nasej vdacnosti a ucty vela neprejavili.

                Je velmi lahke skritizovat niekoho, ked spravi chybu a potkne sa.
                Toto vidim na strankach slovenskych medii, od nas citatelov neustale.
                Novinari si taktiez nedokazu priznat tieto svoje zakopnutia a chyby.
                Na druhej strane, si tieto iste chyby nedokazu priznat ani citatelia.
                Kde sme, my vsetci, ked novinari odhalia, casto s nasadenim zivota, dalsi korupcny skandal a my sa im nepodakujeme, nepodporime ich, naopak ich este obvinime z korupcie a brania uplatkov a skandal aj tak nechame zapadnut prachom a nezoveme sa proti nemu?
                V tomto pripade, novinari si svoju pracu vykonali.
                My vsak, nie.

                Podme sa teraz bavit o priznavani si vlastnej chyby a postoji k tej druhej strane.
                Ked navyse, nedokazeme pochopit, ze vsetci stojime na strane jednej a nepriatel je niekto iny.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tejto zalezitosti ma Trend moju plnu podporu.

                  20.1.2012 / Milan M / Reagovať

                  Suhlasim.
                  Budem viac chvalit>
                  Vzdy sa najde dovod na pochvalu, tak ako aj na zdrbkanie.
                  Niekedy to zavisi aj od momentalnej nalady citatela.
                  Piatky su mizernou naladou povestne.
                  Ale mas pravdu, aj drobna pochvala vie motivovat viac ako velky pod...b.

  • pravda

    20.1.2012 / SAM470 / Reagovať

    stačí ak naozaj budete o p.Ficovi písať len a len pravdu .
    Že po jeho vladnutí nastal rozvrat verejných financií,zdecimované zdravotníctvo, školstvo , doprava. Rozkradnuté eurofondy- sociálne podniky..... je toho až až. Klame až sa práši_ vid . dialnice do Košíc v r. 2010...
    veď on sám vyhlasoval, že "ako sa kradlo za Mečiara , tak sa kradne za Dzurindu" a zabil to Mečiar výrokom: "ako sa kradlo za Fica tak sa ešte nekradlo"...
    Prečo teda Fico Mečiara nežaloval, ale vládol so zlodejom?
    Skor či neskôr, človek ako on dopadne ako mečiar. len škoda , že dovtedy napácha vela , vela zla.


  • viete

    20.1.2012 / sona08 / Reagovať

    ono je rozdiel kritizovat politikov preich moralku a osobiten kroky a je rozdiel niekoho nazyvat zlodejom. Vy naozaj nevidite, ze tym popierate prava hocikoho, kto tak bol nazvany bez toho, aby bol usvedceny z trestneho cinu kradnutia.

    Sloboda prejavu neznamena, ze mozem hovorit hocico. Moja sloboda konci tam, kde zacina sloboda druheho. Vas nadpis implikoval ze R. Fico je zlodej, pricom nebol z kradeze nebol ani obvineni.

    Ako by sa vam pacilo, keby som rada radom zacala pisat clanky o redaktoroch Trendu, ze su vrahmi, nasilnikmi, zlodejmi, fetakmi,....

    • Re: viete

      20.1.2012 / milanll / Reagovať

      Sona, nebavim sa teraz o dochodkovych fondoch.
      Podla teba, je Fico spinavy zlodej, alebo nie?

      • Re: Re: viete

        20.1.2012 / milanll / Reagovať

        Na druhej strane, ak mam byt uprimny a mal by som nan napisat pravdu, skor by som ho oznacil za spinaveho skorumpovaneho hajzla.

        To, ze zlodej je on konkretne, sa mu totiz neda dokazat.
        Momentalne...

        • Re: Re: Re: viete

          20.1.2012 / sona08 / Reagovať

          vidte, keby ho nazvali spinavym hajzlom - tak to je nazor, za ktory by ich zalovat nemohol.

      • Re: Re: viete

        20.1.2012 / sona08 / Reagovať

        ja nespomimam ani slovo o dochodkovom fonde. Ja tvrdim, ze pokial zijeme v pravnom state nemozno niekoho oznacit za kriminalnika bez toho, aby sme to dokazali a pravne potvrdili. Hovori sa tomu presumpcia neviny a nevinnym ludom, ktori su zdanlivo vinni, dava priestor na obhajobu svojej neviny. Ludia velmi lahko podlahnu manipulacii a emociam, hned si najdu vinnika a su pripraveni lyncovat.
        ---
        To co ja si myslim o Ficovi je moja vec. Ide o to, ze tymto vyhlasenim poskodili dobre meno nie politika - ale cloveka, ktory nebol z nicoho usvedceny. Alebo snad chcete povedat, ze si Fico buduce dochodky preniesol na svoj ucet? Lebo to byt zlodejom buducich dochodkov znamena.
        ---
        Keby tam nebol R. Fico, ale povedzme, ze nejaky majitel tyzdennika ma zaujem diskreditovat nejaku osobu (nemusi to byt nutne politik), nie je nic jednoduchsie ako zneuzit nastroj slobody prejavu na to, aby sa pejorativne v tomto denniku o danej osobe vyjadril. Staci, ze ho krivo obvini, ja neviem, napriklad z bitia svojich deti, lebo malo na lakti modrinu. Titulok by bo: "XY bije svoje deti". Myslite si, ze clovek o ktorom sa toto nepravdivo vyhlasilo nema pravo na obranu?
        ---
        plne suhlasim, ze politik by mal znasat vyssiu mieru kritiky, ale obvinovanie (to nie je ani obvinenie, to je konstatovanie) z trestnych cinov, ktore neboli dokazane nemusi trpiet nik, ani politik.

        • Re: Re: Re: viete

          20.1.2012 / milanll / Reagovať

          Suhlasim s tebou, v tomto pripade plati prezumpcia neviny.

        • Re: Re: Re: viete

          20.1.2012 / milanll / Reagovať

          Otazka vsak je:
          ma Fico moralne pravo branit sa pred oznacenim zlodej?

          Aj ked, vo Ficovom pohlade moze mat slovo moralka uplne iny vyznam, ako v tom civilizovanom.

          • Re: Re: Re: Re: viete

            20.1.2012 / sona08 / Reagovať

            moralne v tomto pripade nie, ale pravny system neskuma moralku subjektivne.
            ---
            Je taka vec, ani vase predchadzajuce trestne ciny, z ktorych ste bol aj usvedceny, nemozu byt dokazom toho, ze ste trestny cin spachal aj v tomto pripade. Cize aj keby Fico kradol v 100 pripadoch a aj sa mu to preukazalo, co ked akurat v tom 101 nie.

            • Re: Re: Re: Re: Re: viete

              20.1.2012 / milanll / Reagovať

              Rozumiem ti.
              To vsak bola uz len taka filozoficka otazka. :)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: viete

                21.1.2012 / salamoon / Reagovať

                tip filmovej klasiky na vikend - "12 Angry Men" (1957)

        • Re: Re: Re: viete

          23.1.2012 / matousek / Reagovať

          Prosim ta prestan rozsirovat taketo kaleraby. Presumpcia neviny a pravny stat vypoveda o statnej moci, statna moc nemoze nikoho zavriet kym sa nepreukaze jeho vina pred sudom. Ale to neznamena ze je niekto nevinny, ze si to o nom nemozeme mysliet alebo o tom hovorit.
          Co podla teba nemozeme hovorit ze napr. Lexa map prsty v unose Kovaca alebo vrazde Remiasa ?

      • Re: Re: viete

        22.1.2012 / skorodochodca / Reagovať

        a to rozširuješ o sebe názor, že tvoja kultúrna úroveň je iná, bohovská, s dobrými stykmi .... a lepšia, než Ficova? A že ... blablabla ... a ty vieš riešiť problémy Slovenska, len ťa nikto nepočúva ... na našu škodu ... a že si v inej, oveľa lepšej kultúre, ktorú si pochopil a osvojil? Skús poslať titulku akéhokoľvek časopisu tej kultúrnej krajiny, kde novinár o predsedovi vlády píše, že je zlodej.
        Problém Baťa bol ten, že sa cítil bohorovný a preto napísal titulok, ktorý nenútil ľudí premýšľať a polemizovať, ale titulok, ktorým apriori urážal. Ak by na titulke bolo: "Ukradne Fico budúce dôchodky?" tak by podnietil diskusiu o pripravovaných zmenách, prípadne aj polemiku. Ale to zrejme nechcel. Chcel urážať tak primitívne, ako to robil v prípade Tomanovej a tzv. mimozemšťana. Bolo to zlé obdobie Trendu a nejak dlho trvalo, kým sa akotak z toho vystrábil. Hoci tá zdržanlivosť mohla byť daná aj trvaním procesu.
        A čo ukázala krátka história? Akcie popadali a pretĺkajú sa okolo núl, a tí, čo presunuli svoje peniaze na dôchodky nemajú pokrytý ani inflačný koeficient prvého piliera. Teda, všetci zatiaľ strácajú a prognózy ekonomického vývoja nedávajú vieru v ich rýchle zotavenie a dobehnutie strát, nieto plusového zárobku. Zatiaľ teda Fico nevychádza ako zlodej budúcich dôchodkov, ale tento prívlastok možno prisúdiť tvorcom reformy a ich súčasných podporovateľov včetne niektorých redaktorov a prispievateľov Trendu.

    • Re: viete

      20.1.2012 / didinko / Reagovať

      To je pravda. Trend tým vlastne urazil všetkých zlodejov. Porovnávať bežných zlodejov s Ficom, to chce riadnu dávku guráže. Na druhej strane by som už bol konečne rád, keby na Slovensku vznikli noviny do ktorých budú písať ozajstní novinári, ktorých nebude platiť žiaden slovenský finančný žralok a ktorí sa budú venovať ozajstnej investigatíve. Snáď sa toho raz dožijem.

      • Re: Re: viete

        20.1.2012 / milanll / Reagovať

        Clovece, este aj ty?
        S tebou som si myslel,ze sme uz na rovnakej rovine.
        Preco musis aj teraz niekho urazit - novinarov, najma ked su tito ludia na tvojej strane?
        Co si tu, *****, vsetci dokazuju???

        • Re: Re: Re: viete

          20.1.2012 / Milan M / Reagovať

          Ale ved didinko ma pravdu.
          Nezavisle noviny, bez dozoru financne silnych majitelov s nutkanim lamat pravdu vo svoj prospech, k tomu drza investigativa....
          Povies mi o takych?

          A ze je novinar na tvojej strane?

          Novinar ma byt na strane pravdy.
          Ta moze byt raz u teba, raz u tvojho uhlavneho nepriatela.

          Ako vidis, nikto si nic nedokazuje.
          To je len tuzba po objektivite, nestrannosti a "nandani" kazdemu co mu patri.
          Bez rozdielu.
          Ja viem, chceme toho v takych podmienkach vela.

        • Re: Re: Re: viete

          20.1.2012 / didinko / Reagovať

          Milan, nikoho som neurazil, len som skonštatoval ako u nás tá novinárčina nefunguje. Ja nechcem aby bol nejaký novinár na mojej strane, ja nechcem aby nebol na nikoho strane a ak to niekoho urazilo, tak je to čisto jeho problém. Bez poriadnej investigatívnej a podotýkam nezávislej žurnalistiky môžme na kontrolu politikov/mafiánov zabudnúť. S ostatnými názormi však s tebou súhlasím.

          • Re: Re: Re: Re: viete

            20.1.2012 / milanll / Reagovať

            Uz sme to prebrali s Milanom vyssie, preto sa nejdem k tomu vraciat.
            Chybaju mi tu inac, kua, smiles z SSC.
            skusim to aspon takto: :cheers:

            • Re: Re: Re: Re: Re: viete

              20.1.2012 / didinko / Reagovať

              Tak prečo sa k tým smiles nevrátiš? Dnes by s tebou súhlasilo istotne viac ľudí ako v nedávnej minulosti.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: viete

                20.1.2012 / milanll / Reagovať

                Vtedy ma nikto nepocuval.
                Myslis, ze dnes uz budu?

                Inac, aj tak nemam tolko casu.
                Bud som v praci, alebo za pocitacom.
                nejaku dobu uz vobec nemam zivot.
                Potrebujem tuto revoluciu/zmenu dotiahnut co najrychlejsie do konca, lebo ma yebne.
                Najma ked si predstavim, ze toto je stale este iba zaciatok. :(

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: viete

                  20.1.2012 / milanll / Reagovať

                  pre tych menej chapajucich:
                  bavim sa samozrejme o revolucii/zmene myslenia a pristupu.

  • TAK VAM TREBA

    20.1.2012 / martin21 / Reagovať

    Toto je vtip roka: "Pre TREND však bolo neprijateľné požadované ospravedlnenie vrátane bezprecedentného ospravedlnenia na titulnej strane, aké napokon R. Fico s pomocou súdov dosiahol."
    A neni pre vas bezprecedentne zverejnit o niekom na titulnej strane ze je zlodej?:)) Obdivujem vasu "moralku":))A inak tam kde to zverejnite tam sa mate aj ospravedlnenit..pre nechapavych majitelov v trende:)
    Nemylte si slobodu slova s klamanim. To by vas tiez ludia mohli povazovat za spoluzlodejov ktori ziskavaju peniaze od sukromnych spolocnosti cez reklamu od privatizerov za manipulaciu obyvatelov s cielom vsetko sprivatizovat, aby vasi majitelia mali super zivot a vasi redaktori super plat..Pikoskou je povinnost mladych ludi "POVINNE" vstupit so svojimi peniazmi na dochodok do sukromnej spolocnosti co nic negarantuje. Toto keby napadol jeden 18 rocny na sude tak okamzite vyhra..mozno nie na slovesnku ale v Eu urcite. Ozaj kolko penazi z toho povinneho setrenia v DSS ide na reklamu v TRENDE? :) Vlastne nie, vy take clanky pisete pre DSS-ky zdarma, zabudol som:)) Skoda, ze aj reklamu pre DDS-ky nezverejnujete zdarma:)

    • Re: TAK VAM TREBA

      20.1.2012 / milanll / Reagovať

      Podla tvojej logiky, ked sa clovek potkne a zlomi si nohu, ked ti bezi na pomoc, treba sa mu vysmiat a povedat mu, ze si to zasluzi.

      Blahozel ti k tvojej dosiahnutej urovni.

      • Re: Re: TAK VAM TREBA

        20.1.2012 / Martinoid / Reagovať

        Komu bežia na pomoc? DSSkám?

        • Re: Re: Re: TAK VAM TREBA

          20.1.2012 / milanll / Reagovať

          Ak si objavil iny sposob setrenia na dochodky, ktory je lepsi a efektivnejsi, v tom pripade ta poprosim o kontakt na teba.

          Som ochotny ta zoznamit s najlepsimi europskymi bankarmi a nejakymi tymizapadoeuropskymi politikmi, ktorym mozes svoj plan odhalit.

          Ver mi, ze tvoja odmena sa bude pocitat v milionoch.
          Uved tu teda svoje kontaktne udaje, prosim ta.

          • Re: Re: Re: Re: TAK VAM TREBA

            20.1.2012 / Martinoid / Reagovať

            s najlepsimi bankarmi? Tebe ta modra hádam začala kolovať v krvy. Kto chce lepší dôchodok, môže využiť rôzne životné poistenia a sporenia(mám živ. poistku). Ale aby sa štát vzdal príjmu a o tú čiastku sa začal navyše zadlžovať je blbosť.

          • Re: Re: Re: Re: TAK VAM TREBA

            21.1.2012 / martin21 / Reagovať

            + da sa urobit ten isty II.pilier ako DSS..ale nie sukromny ale statny..s tym ze stat nebude investovat do akcii ale iba do istych investicii./pozicka statnych DSS do vystavby dialnic, elektrarni a inej infrastruktury, ktoru bude stat splacat tak isto ako teraz splaca dlhopisy a statne poukazky./ Znizilo by to aj zavislost na cudzich pozickach a znitilo by to ciastocne aj vahu ratingov kedze by sa znizila zavislost na zahranicnych pozickach.
            + aby bol by kazdy spokojny.. mozu zostat aj sukromne DDS... kto si mysli ze zarobi na akciach svajciarsky dochodok../Stat by zas negarantoval v sukromnych DSS nic..iba samotne DSS-ky..a moznost vyberu medzi statom garantovanou DDskou a sukromnymi DSS by zarucoval neuspech zaloby na SR v pripade ze by sukromne DDsky prerobili..kedze ludia mali moznost vyberu a garancii podla vlastne vyberu.
            Takyto system by vyhovoval kazdemu..

            Peniaze posli na ucet 124752841104/1111 :)))

    • Re: TAK VAM TREBA

      23.1.2012 / matousek / Reagovať

      Tento prispevok je jedna z najvacsich hluposti na tejto diskusii. Cakal som ze citatel trendu bude mat aspon uplne zakladny prehlad pred tym ako nieco napise. Predsa len toto nie je novy cas.
      Klames a zavadzas. Nikto nema ziadnu povinnost POVINNE vstupit do II. piliera. II. pilier garantuje mnohe veci, dokonca ovela viac ako pilier I. I. pilier praveze nic negarantuje, lebo tam sa vysledny dochodok zmeni jednoducho zakonom. V II. pilieri nie je garantovany vysledok v absolutnych cislach ale je rpesne garantovane ako sa k tomu vysledku dospeje.

      • Re: Re: TAK VAM TREBA

        23.1.2012 / martin21 / Reagovať

        Tak toto ma fakt dostalo:))))))
        Ty klames a zavadzas!! Tvoje odbornost je uplne jasna..evidetne necitas noviny ziadne inak by si vedel ze bol prijaty minuly rok zakon ktory prikazuje vstup do 2.piliera..

        Od apríla budúceho roka musí do druhého piliera automaticky vstúpiť každý, komu od 1. januára 2012 vznikne prvé dôchodkové poistenie, teda pri vstupe do prvého pracovného pomeru.

        Stat garantuje prvy pilier..ale 2 nie..to garantuju iba sukromne spolocnosti..ktore tu o 20 rokov nemusia byt../ Lehman Brothers/ a garantuju uz iba jeden z 3 fondov..konzervativny.

  • PLNE SUHLASIM

    20.1.2012 / netrend / Reagovať

    s rozsudkom .
    zlodejom dochodkov je niekto iny (2004...)

  • Prosba na novinarov Trendu,

    20.1.2012 / milanll / Reagovať

    popripade ostatnych, ktori citaju tuto diskusiu:

    Mozte sa, prosim vas, niekto z vas, spytat v mojom mene, osobne Roberta Fica, preco vlastne kandiduje v tychto volbach a snazi sa v nich zvitazit, ked uz predtym jasne dokazal, ze nema na to schopnosti, aby dokazal pomoct tejto krajine v jej spolocenskom a hospodarskom dobehnuti Zapadu?
    Ved nakoniec, sam sa priznal, ze hospodarske dobehnutie Zpadu Slovenskom bude trvat minimalne 30-50 rokov.
    Ake su teda jeho dovody zotrvavania v politike preco z nej radsej neodstupi a neprepusti svoje miesto schopnejsim, ktori to dobehnutie Zapadu dokazu uskutocnit v priebehu nasledujucich 5-10 rokov?

    Podpisany: Milan Zitnak

    ktrykolvek novinar sa ho opyta na tuto otazku a napise mi potom Ficovu odpoved na moju emailovu adresu: milanzitnak@hotmail.com
    Tomu novinarovi osobne poslem flasu najlepsej a vzacnej irskej whiskey Midleton.

    Vdaka za ochotu.

    • Re: Prosba na novinarov Trendu,

      20.1.2012 / milanll / Reagovať

      Este raz moj email:
      milanzitnak@hotmail.com

      vdaka

    • Re: Prosba na novinarov Trendu,

      20.1.2012 / sona08 / Reagovať

      Milan, to sa nemusite ziadneho politika pytat. Do volieb kandiduje strana a strana si vybera lidra. Bohuzial u nas strana nehodnoti jeho uspesnost v zmysle presadzovania a naplnania programu (to robia volici), ale jeho uspesnost v percentach, ktore osoba volebneho lidra zabezpeci - ergo hodnoti jeho potencial podielat sa na vladnuti/resp. byt v parlamente. A uprimne, v SMERe vhodnejsiu osobu na tento ucel nenajdete. Jeho percenta popularity +/- koresponduju s percentami strami SMER. Fico je jednoducho lider a plni ucel politickej strany - vladnut a rozhodovat. Skor sa pytajte volicov, preco mu tak doveruju.

      • Re: Re: Prosba na novinarov Trendu,

        20.1.2012 / milanll / Reagovať

        To bol viac menej odkaz Robertovi F.
        Verim, ze ho pochopil.
        Stale, ta ponuka pre novinarov plati.

Tagy:

Fico

,

sloboda slova